fbpx

zo sveta komunikácie

Z NÁŠHO BLOGU

Prečítaj si, ako pri našich kampaniach rozmýšľame. Čo nás pri práci motivuje a aké nové trendy nás inšpirujú.

Lifestyle, Média

AKO NAKUPUJEME 🛍️ INFLUENCEROV A PROGRAMUJEME 🧮 KAMPAŇ?

Ako pracujeme s Influencermi a prepájame svet značiek so svetom známych osobností na sociálnych médiách?

POKRAČUJ
Analýzy, Lifestyle

KAŽDÝ ŠTVRTÝ SLOVÁK JE UŽ NA TIKTOKU. PLATENÝCH SPOLUPRÁC JE O TRETINU MENEJ NEŽ NA INSTAGRAME.

TikTok už dávno nie je len zábavnou platformou pre násťročných. Počet slovenských používateľov tejto aplikácie pravdepodobne tento rok predbehne Instagram.

POKRAČUJ
Analýzy, Lifestyle

SLOVENSKÍ INFLUENCERI PRIDÁVAJÚ NA INSTAGRAM MENEJ PRÍSPEVKOV, ALE ZARÁBAJÚ NA NICH VIAC

Podľa zistení prieskumu agentúry Neopublic môžeme skonštatovať, že gro slovenských influencerov si udržiava zdravý profil a váži si svojich sledovateľov. Preto sa im stále snažia ponúkať autentický obsah.

POKRAČUJ
Lifestyle, Média

S MÉDIAMI A INFLUENCERMI PO STOPÁCH HI-TECH NOVINIEK V OBLASTI DENTÁLNEJ HYGIENY A ZDRAVIA

Zadanie bolo jasné: zobrať popredné české a slovenské médiá a influencerov na miesta, kde experti vyvíjajú budúcnosť nášho dentálneho zdravia, magnetickú technológiu Oral-B iO

POKRAČUJ
Lifestyle, Média

ZNAČKA TIPOS VYTVORILA JEDINEČNÝ SLOVENSKÝ KOMIKS – EXTRALIGA

Zrejme každý starší Slovák si cestou na poštu aspoň raz za život kúpil stierací žreb, prípadne si s vidinou lákavej výhry podal Eurojackpot, alebo stavil na svoj obľúbený hokejový tím.

POKRAČUJ
Biznis

V MEDZINÁRODNOM PR TENDRI DANONE ZVÍŤAZIL NEOPUBLIC

Agentúra Neopublic začal od januára 2022 pracovať pre spoločnosť DANONE, ktorá už viac ako 100 rokov podporuje zdravie spotrebiteľov prostredníctvom potravín.

POKRAČUJ
Lifestyle, Média

BÚVAJ, DIEŤA KRÁSNE…

Pripravili sme kampaň na podporu predčasne narodených bábätiek, ktorá nenechá žiadne srdiečko chladným...

POKRAČUJ
Biznis, Lifestyle

KAMPAŇ CIGARETOVNÍK ZVÝŠILA ZODPOVEDNOSŤ FAJČIAROV, AKO NAKLADAŤ S OHORKAMI

Na jeseň prebehla na Slovensku kampaň Cigaretovník, ktorej hlavným cieľom bolo informovať fajčiarov, že ohorky nepatria na zem, ale do koša. Kampaň vytvorila, aj realizovala agentúra Neopublic.

POKRAČUJ