KAŽDÝ ŠTVRTÝ SLOVÁK JE UŽ NA TIKTOKU. PLATENÝCH SPOLUPRÁC JE O TRETINU MENEJ NEŽ NA INSTAGRAME.
TikTok už dávno nie je len zábavnou platformou pre násťročných. Počet slovenských používateľov tejto aplikácie pravdepodobne tento rok predbehne Instagram.
POKRAČUJSLOVENSKÍ INFLUENCERI PRIDÁVAJÚ NA INSTAGRAM MENEJ PRÍSPEVKOV, ALE ZARÁBAJÚ NA NICH VIAC
Podľa zistení prieskumu agentúry Neopublic môžeme skonštatovať, že gro slovenských influencerov si udržiava zdravý profil a váži si svojich sledovateľov. Preto sa im stále snažia ponúkať autentický obsah.
POKRAČUJS MÉDIAMI A INFLUENCERMI PO STOPÁCH HI-TECH NOVINIEK V OBLASTI DENTÁLNEJ HYGIENY A ZDRAVIA
Zadanie bolo jasné: zobrať popredné české a slovenské médiá a influencerov na miesta, kde experti vyvíjajú budúcnosť nášho dentálneho zdravia, magnetickú technológiu Oral-B iO
POKRAČUJZNAČKA TIPOS VYTVORILA JEDINEČNÝ SLOVENSKÝ KOMIKS – EXTRALIGA
Zrejme každý starší Slovák si cestou na poštu aspoň raz za život kúpil stierací žreb, prípadne si s vidinou lákavej výhry podal Eurojackpot, alebo stavil na svoj obľúbený hokejový tím.
POKRAČUJV MEDZINÁRODNOM PR TENDRI DANONE ZVÍŤAZIL NEOPUBLIC
Agentúra Neopublic začal od januára 2022 pracovať pre spoločnosť DANONE, ktorá už viac ako 100 rokov podporuje zdravie spotrebiteľov prostredníctvom potravín.
POKRAČUJBÚVAJ, DIEŤA KRÁSNE…
Pripravili sme kampaň na podporu predčasne narodených bábätiek, ktorá nenechá žiadne srdiečko chladným...
POKRAČUJKAMPAŇ CIGARETOVNÍK ZVÝŠILA ZODPOVEDNOSŤ FAJČIAROV, AKO NAKLADAŤ S OHORKAMI
Na jeseň prebehla na Slovensku kampaň Cigaretovník, ktorej hlavným cieľom bolo informovať fajčiarov, že ohorky nepatria na zem, ale do koša. Kampaň vytvorila, aj realizovala agentúra Neopublic.
POKRAČUJKOHO SME ZAČALI VIAC POČÚVAŤ
Technologické firmy strácajú na dôveryhodnosti. Naopak, najviac sa dnes verí farma firmám.
POKRAČUJ