fbpx

zo sveta komunikácie

Z NÁŠHO BLOGU

Prečítaj si, ako pri našich kampaniach rozmýšľame. Čo nás pri práci motivuje a aké nové trendy nás inšpirujú.

Biznis, Média

AKÁ JE POPULARITA ONLINE TLAČOVIEK A KTORÝ SOFTVÉR NA VIDEOKONFERENCIE MAJÚ NOVINÁRI NAJRADŠEJ?

Mnohé médiá pod vplyvom korony ukončili spolupráce so svojimi redaktormi, niektorí sa zasa presunuli z terénu do svojich obývačiek, okliesnili sa im témy, ktoré komunikujú; podnety a informácie o novinkách od firiem už nedost

POKRAČUJ
Biznis

AKO KOMUNIKOVAŤ PRECHOD ZAMESTNANCOV NA HOME OFFICE?

Zmena fungovania firiem a prechod zamestnancov na home office prináša aj výzvy, ako s nimi počas tejto zmeny komunikovať. Tu je pár tipov.

POKRAČUJ
Lifestyle

REVOLUČNÁ SOCIÁLNA PLATFORMA ONLYFANS? PIKANTNÝM OBSAHOM UŽ ZARÁBAJÚ AJ SLOVÁCI

Tí šikovnejší vedia vďaka Instagramu, Facebooku či TikToku už aj u nás zarobiť tisícky eur mesačne. Aktuálne je vo svete čoraz populárnejšia kontroverzná platforma OnlyFans, ktorá si vďaka svojmu pikantnému obsahu získav

POKRAČUJ
Copywriting, Média

10 TOP TIPOV, AKO OVLÁDNUŤ FACEBOOK

Prečítajte si top desať trikov a tipov, ako vyladiť váš Facebook fan page. Zvýšte organiku, interakciu a engagement vášho profilu.

POKRAČUJ
Biznis, Lifestyle

10 TIPOV AKO NA PROFI FIREMNÝ LINKEDIN

LinkedIn komunita je už natoľko rozsiahla, pravidelne komunikujúca a aktívna, že ignorovať túto platformu je tak trochu marketingový hriech.

POKRAČUJ
Média

NIE SI V TOM SÁM: DUŠEVNÉ ZDRAVIE SLOVÁKOV SA ZHORŠUJE

Na Slovensku sa lieči 350 000 ľudí na psychiatrické diagnózy? Ďalších 750 000 žije s príznakmi ochorenia bez odbornej pomoci.

POKRAČUJ
Lifestyle

PRÁCU INFLUENCEROV BY SME NEMALI ZĽAHČOVAŤ. JE TO PRÁCA AKO KAŽDÁ INÁ – AJ S NADČASMI

Nie je influencer ako influencer. Niektoré dievčatá sledujeme len preto, že robia každý týždeň súťaž o nové auto, prípadne nejaký iPhone.

POKRAČUJ
Lifestyle

TIK TOK A PR? U NÁS NIE, ALE V ZAHRANIČÍ UŽ BEŽNÁ VEC.

Ako využívať sociálnu sieť Tik Tok na makretingovú komunikáciu a public relations pre rôzne firmy a značky? Pozrite si príklady.

POKRAČUJ