ŠTARTUJEME PR KAMPAŇ PRE ORANGE – RODINNÉ LOVESTORIES
Ona je obľúbená speváčka a herečka, v súčasnosti dvojnásobná mama. On je v neustálom pracovnom kolotoči operného speváka a vyťaženého herca. Hádate, kto to je? Nela Pocisková a Filip Tůma hrajú hlavné úlohy v novej PR kampani Orangeu s názvom Rodinné LOVEstories, ktorej cieľom je ešte viac zviditeľniť balíky služieb LOVE. Orange počas leta prinesie príbehy o tom, aké úlohy hrajú mobil, internet a televízia v rodine Filipa a Nely.
Moderné a rýchle technológie sa stávajú prirodzenou súčasťou našich rodinných životov. Spolu s našimi najbližšími častokrát trávime večery pozeraním televízie, komunikujeme cez smartfóny a zážitky si zdieľame cez internet. Čo majú všetky tieto veci spoločné? Sú to práve moderné technológie, ktoré spájajú rodiny a priateľov, prinášajú úsmev a pohodu. Orange tieto vzácne momenty volá Rodinné LOVEstories, pretože sú to chvíle, keď sa technológie, emócie a ľudia spoja pre dobrú vec a dokážu spríjemniť život.
Rodinné LOVEstories počas celého leta
„Hlavným cieľom kampane Rodinné LOVEstories je cez každodenné životné situácie priblížiť hlavné benefity balíku služieb LOVE. Zaujíma nás, ako reálne známe osobnosti používajú v rodine mobil, televíziu a internet. Veríme, že neskončíme len pri Nele a Filipovi, ale svoje Rodinné LOVEstories nám prezradia aj ďalšie známe osobnosti,“ vysvetľuje Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko.
Kreatívnu ideu a stratégiu kampane vymyslela PR agentúra Neopublic, digitálne ju v online priestore rozpracovala Zaraguza a mediálnu kampaň naplánovala Unimedia.
Rodinné LOVEstories budú nasadené počas celého leta v médiách vo forme natívnych rozhovorov s Filipom a Nelou. Na Facebooku a Instagrame zasa známi herci vo vtipných scénkach ukážu, či sa navzájom v oblasti pozerania televízie, používania mobilu a surfovania na internete dobre poznajú.