TIK TOK A PR? U NÁS NIE, ALE V ZAHRANIČÍ UŽ BEŽNÁ VEC.
Tik Tok – ako najmodernejšiu sociálnu sieť súčasnosti – môžete vnímať dvomi spôsobmi, buď ho milujete alebo nenávidíte. Pre tínedžerov po celom svete je to momentálne najväčšia zábavka posledných mesiacov a naozaj pre nich platí – kto nie je na Tik Toku, nežije.
Ako funguje Tik Tok?
Kto náhodou Tik Tok ešte nepozná a tento trend ho obišiel, uvedieme vás do obrazu – na túto sociálnu sieť pridávate krátke videá od 5 – 60 sekúnd. Videá sú špecifické tým, že v nich rôzne spomaľujete a zrýchľujete čas, aby ste v spojení so špeciálnymi filtrami, hudbou, zvukmi či inými nahrávkami vytvorili svoje veľdielo plné super efektov. Hlavné je nebrať to vôbec vážne, uvoľniť sa a točiť ostošesť. Ako by tí naši mladí povedali – keep calm and have some fun!
Tik Tok ako nástroj pre komunikáciu
Tik Tok je platforma, kde si vďaka dobrému obsahu veľmi rýchlo dokážete nazbierať cenných followerov a srdiečka na vaše srandovné videjká. V Neopublicu sme si dali tú námahu (a verte, že to miestami aj bolelo) a hľadali sme, či známe značky na Tik Toku už chytili tú správnu vlnu a nastúpili na tento trendy vlak smerujúci do budúcnosti. Ušetríme vám námahu a prinášame profily, ktorým to na Tik Toku ide fakt parádne. A to aj v rámci môjho “stareckého” pohľadu na vec.
Converse
Jedny z najpopulárnejších tenisiek sveta tiež nezaháľajú. Ukážu vám, ako si conversky pomaľovať či ako v nich pretancovať celý deň.
@converse We’re so inspired by @bdvisualarts creativity! Show us yours with ##CreateAtHome and ##WeAreAllStars.
Redbull
Energetický nápoj je celosvetovo známy podporou extrémnych športov, inak tomu nie je ani na ich Tik Tok profile.
@redbull Note to self: change plans again🙂 ##redbull ##givesyouwings ##flugtag ##skydive ##myplans
Netflix
Platforma združujúca tie naj filmy a seriály naozaj vie, ako sa na Tik Toku robí dobrý obsah.
@netflix
Burger King
Profil fastfood reťazca tvoria virálne zábavné videjká, ktoré nemajú väčšiu výpovednú hodnotu, no pobavia -> účel splnený.
@burgerking he’s spicing up his quarantine, wyd? now get 8 spicy nuggets at BK for $1 & show us what you’re doing to ##SpiceUpYourQuarantine ##fyp @braedendalmeida
Chipotle
V tomto mexickom fastfoode sa s videami dokážu naozaj parádne vyhrať. Okrem hudobných videí tu nájdete aj tipy, ako vylepšiť jedlá, ktoré si u nich objednávate. Palec hore!
@chipotle The internet is wild ##oneyearoftiktok
NBA
NBA sa chopilo príležitosti a využívajú Tik Tok naplno – nielen prezentovaním skvelých športových výkonov, ale aj skutočne trendovými príspevkami.
@nba WOW! 🤯😱 ##showcasesunday
The Washington Post
Aj serióznejšie značky sa nemusia báť – americké noviny sa pustili do Tik Toku naozaj po hlave a svoju popularitu si tam užívajú už vyše roka.
@washingtonpost It’s our one-year TikTok anniversary! Thanks so much to all of our amazing followers. None of this would’ve happened without you. ##90sMovieTrailer
MTV
Tak čo poviete, nájde sa v dnešnom MTV ešte kúsok hudby? Na Tik Toku berú mladú generáciu útokom, čiže základnú cieľovku určite oslovili. Preto im ja ako dietko rokov 90-tych nemám čo vyčítať.
@mtv We got @dojacat to show off her 70s-inspired ##sayso moves when she stopped by ##MTVFreshOut 🐱
Crocs
Značka mnohými nenávidená a odsudzovaná vám svojím milým farebným feedom možno aspoň vykúzli úsmev na tvári.
@crocs Spice ‘em up ##Jibbitz
Takže, ak máte produkt, ktorým môžete osloviť najmä mladú cieľovku, začnite sršať nápadmi na bláznivé kreatívne videjká, naštudujte si, ktorá hudba aktuálne frčí a hor sa natáčať. Tik Tok má v tomto smere veľký potenciál, ktorý by bola škoda nevyužiť. Momentálne nie sú úplne presné štatistiky, koľko Slovákov Tik Tok používa. Ak sa ale pozriete na počty followerov top SK účtov, vidíte, že tie najsledovanejšie sa pohybujú od 60 do 200 tisíc. Ak chceš pomôcť s Tik Tokom :), pokojne nám napíš alebo zavolaj 0903 705 144.