fbpx

V MEDZINÁRODNOM PR TENDRI DANONE ZVÍŤAZIL NEOPUBLIC

AGENTÚRA NEOPUBLIC ZAČALA OD JANUÁRA 2022 PRACOVAŤ PRE SPOLOČNOSŤ DANONE, KTORÁ UŽ VIAC AKO 100 ROKOV PODPORUJE ZDRAVIE SPOTREBITEĽOV PROSTREDNÍCTVOM POTRAVÍN. ÚLOHOU AGENTÚRY BUDE POMÁHAŤ NAJMÄ S KORPORÁTNOU KOMUNIKÁCIOU NA SLOVENSKU A V ČECHÁCH.

Spoločnosť Danone je najväčším svetovým výrobcom čerstvých mliečnych výrobkov, produktov na rastlinnej báze a svetovou dvojkou v kategórii detskej výživy a balených vôd. Ponúka celosvetové značky, napr. Activia, Actimel, Danette, Kostici a Fantasia, produkty na rastlinnom základe ALPRO, Provamel a produktov detskej a klinickej výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a ďalšie.

„Prostredníctvom nášho globálneho rámca činnosti „One Planet. One Health.“ budeme riadiť trvalo udržateľný rast podpory zdravšieho stravovania prostredníctvom silného portfólia produktov, značiek a služieb zameraných na tento účel. Od agentúry Neopublic očakávame, že nám pomôže najmä s korporátnou komunikáciou nielen na Slovensku, ale aj v Čechách,“ uvádza Mária Jendrišáková, manažér pre korporátne záležitosti Slovensko.

Danone v súčasnosti vlastní najrozsiahlejšiu zbierku fermentačných baktérií na svete. Hlavným cieľom Danone je prinášať zdravie prostredníctvom jedla čo najväčšiemu počtu ľudí, takmer 90 % predajov Danone je v súčasnosti realizovaných v kategóriách zdravých výrobkov. Práve na kvalitu svojich výrobkov a tiež na zdravie, ktoré je úzko spojené so životným prostredím a trvalou udržateľnosťou zdrojov na celej planéte, kladie spoločnosť Danone dlhodobo mimoriadny dôraz.

„Chceme využiť naše dlhoročné skúsenosti v oblasti budovania reputácie pre silné značky, ku ktorým Danone jednoznačne patrí. Náš česko-slovenský tím urobí všetko pre to, aby sme v rámci korporátnej komunikácie lepšie dostali do povedomia verejnosti témy ako výživa seniorov, flexitariánstvo či iné zaujímavé podporné projekty z oblasti výživy,“ povedal Štefan Vadocz, managing partner agentúry Neopublic.

Zdieľaj článok: