fbpx

S MÉDIAMI A INFLUENCERMI PO STOPÁCH HI-TECH NOVINIEK V OBLASTI DENTÁLNEJ HYGIENY A ZDRAVIA

Ako do vývoja novej elektrickej zubnej kefky zasahuje umelá inteligencia? Koľkokrát si musí robot vyčistiť zuby, aby mohla byť elektrická zubná kefka uvedená na trh? A ako sa dajú odhaliť aj tie najväčšie tajomstvá spotrebiteľov v oblasti čistenia zubov? Keď nás klient oslovil, aby sme zorganizovali press trip, ani my sme vlastne netušili, čo všetko sa ukrýva za vývojom elektrických zubných kefiek. Ale zadanie bolo jasné: zobrať popredné české a slovenské médiá a influencerov na miesta, kde experti vyvíjajú budúcnosť nášho dentálneho zdravia, magnetickú technológiu Oral-B iO!

Media trip

Ponuka pozrieť sa na tie najtajnejšie miesta neprichádza každý deň, a tak sme starostlivo zvažovali, koho do inovačného centra Oral-B pozveme. Keďže to bola prvá PR aktivita značky Oral-B v Čechách a na Slovensku po dlhšom čase, tak bolo najskôr potrebné redaktorom podrobne (a popritom v rýchlosti, keďže do odjazdu zostávali iba 2 týždne!) vysvetliť, čo sa na značke zmenilo odkedy o nej počuli naposledy, a že sa môžu tešiť na top technologický zážitok.

Nakoniec sa stretla správna partia 11 influencerov a novinárov, ktorí sa na vlastné oči presvedčili, ako fungujú magnetické mikrovibrácie. Nahliadli aj do histórie elektrických kefiek a prezreli si takmer 60-ročnú kefku Oral-B založenú na sonickej technológii. Pri expozícii z 90-tych rokov si mnohí zaspomínali, že ikonickú kefku Oral-B mali doma a po prehliadke produktov Oral-B Genius sa dostali až k najväčšej technologickej vychytávke súčasnosti – magnetickej kefke Oral-B iO!

Náročná organizácia

Samotný projekt bol náročný z hľadiska produkcie aj organizácie, keďže nám kvôli vtedajšej situácii na frankfurtskom letisku a v Lufthanse hrozilo, že novinári a influenceri do Kronbergu dokonca ani neodletia. Nakoniec sme však všetko vyriešili a všetci sa vrátili šťastne domov ohromení tým, koľko expertov sa do vývoja nových kefiek zapája a v akej miere do celého procesu zasahuje umelá inteligencia.

Osobná skúsenosť

Na press trip následne nadviazala kampaň založená predovšetkým na osobných skúsenostiach redaktorov s produktom a na mieru ušitých článkov o tom, ako si správne čistiť zuby s magnetickou zubnou elektrickou kefkou Oral-B iO. Publicitu sme podporili aj úspešnou súťažou na Instagrame Startitup, média, ktoré má jedny z najsilnejších sociálnych sietí zameraných práve na našu cieľovú skupinu. Celá kampaň si vyžiadala intenzívnu spoluprácu českej a slovenskej časti NEO tímu. Len takto sme boli schopní reagovať na špecifiká médií a vnímanie značky, ktoré sú síce v oboch krajinách podobné, ale odlišujú sa v detailoch, a tie sú často veľmi dôležité pre médiá aj pre influencerov.

Vďaka prvotnému wow efektu a starostlivej komunikácii s influencermi a s médiami sme celkovo dosiahli viac ako 90 článkov, 56,5 milióna impresií a odštartovali sme tak pozitívne word-of-mouth o magnetickej technológii Oral-B a jej šetrnosti.

Zdieľaj článok: