VÍNNE REČI S MIŠOM SZATMARYM
CLIENT: WINELOVERSCLUB.SK
Zhrnutie
Popredný slovenský distribútor vín Wineloversclub.sk zaradil do svojho portfólia najhodnotnejšiu značku vín Torres a chcel príbeh tohto španielskeho vinárstva predstaviť odbornej verejnosti. Vytvorili sme kreatívny koncept Vínne reči so stand-up komikom Mišom Szatmarym, kde sme pozývali B2B klientov, médiá a osobnosti. Podarilo sa nám dosiahnuť:
– 15 miliónov media impresií (Hospodárske noviny, Trend, Pravda, SME)
– 25 mediálnych výstupov (kedy dostanete zmienku o víne do Nového času?)
– 2 x reportáž v hlavných správach TV JOJ
– 300 B2B hostí na koncepte Vínne reči
Výzva a cieľ
Wineloversclub.sk začal predávať vína z rodinného vinárstva Torres, ktoré je známe svojim ekologickým prístupom a vysokou kvalitou. Našim cieľom bolo priniesť tento príbeh veľkým zákazníkom, ktorí odoberajú tisícky fliaš vína mesačne a odborným médiám. Ďalšou výzvou bolo zapojiť známe osobnosti, ktoré by pritiahli bulvár, aby sme boli videní aj v lifestyle médiách. Keďže sme na kampaň mali iba 6000 EUR, museli sme vymyslieť niečo netradičné, čo klientov zaujme, vytvorí media moment a vzbudí pozornosť.
Stratégia a plán
Vymysleli sme koncept talk show Vínne reči, kde pozvané médiá, B2B klienti a osobnosti mali možnosť ochutnať napríklad najlepší španielsky Cabernet Sauvignon, ktorý už viac ako 40 rokov zbiera ocenenia z celého sveta. Oslovili sme známeho stand up komika a milovníka vín Michaela Szatmaryho, ktorý prinášal vtipné historky popretkávané s príbehmi vinárstva Torres. Tento koncept generoval obsah, ktorý sme následne šírili do médií a priťahoval pozornosť zákazníkov. Tradičné ochutnávky už nefungujú.
Realizácia
Medzi hosťami Vínnych rečí boli aj Ady Hajdu, Anka Šišková, Vlado Černý, Robo Jakab a Dominika Moravková. Stand-upom na Vínnych rečiach sme priniesli príbehy vinárstva Torres netradičnou formou. Hovorili sme o pôsobení rodinného vinárstva počas 5 generácií a výnimočnej ekologickej výrobe. Z talk show sme pripravili 5 natívnych článkov, ktoré sme umiestnili na web Wineloversclub.sk a šírili ich cez sieť Strossle. Koncept Vínnych rečí bol mimoriadne populárny pre odborné médiá, ale aj lifestyle. Veď, kedy sa máte možnosť dostať s vínom do Nového času? Reportáž z Vínnych rečí sme šírili po sociálnych sieťach. Videá pribúdali na YouTube a statusy známych ľudí na Facebooku a Instagrame. Televízie mali možnosť spraviť si rozhovor s viacerými hercami, a tak vytvoriť opakované výstupy z eventu. Rovnako sme dostatočne využili aj vysokú odbornosť zakladateľa Wineloversclub.sk, ktorý o svojich skúsenostiach a pohľade na slovenský trh konzumentov porozprával ekonomickým médiám.
Výsledky
Objavili sme sa v spoločenských a ekonomických médiách, ale aj na sociálnych stránkach blogerov. Podarilo sa nám získať:
– viac ako 15 miliónov media impresií (Hospodárske noviny, Trend, Pravda, SME)
– 25 mediálnych výstupov (kedy dostanete zmienku o víne do Nového času?)
– 2 x reportáž v hlavných správach TV JOJ
– natívne články o príbehu rodinného vinárstva Torres na webe vinárstva
– pripravené videá na Youtube, fotky na Instagrame a príbehy na Facebooku
– 300 B2B hostí na koncepte Vínne reči