ZNAČKA, KTORÁ ROZUMIE MUŽOM
Pamätáte si na ten veľký oblek, ktorý vám mama vybrala na stužkovú, aby vám vydržal aspoň do svadby? Príliš dlhé rukávy, široké nohavice, opasok ako nutnosť, nie doplnok. Skúšanie v kabínkach bolo utrpenie, a keď už nebola v hlavnej úlohe mama, do role poradkyne „to máš dobré“ sa dostala manželka. Výsledok? Buď si obleky vyberáte sami (aj keď vás nakupovanie nebaví), alebo sa noseniu obleku vyhýbate.
KAŽDÝ MUŽ SI RAZ ZA ŽIVOT ZASLÚŽI PRÉMIOVÝ OBLEK.
Z tejto vety sme vychádzali pri plánovaní slávnostného otvorenia predajne Le Premier. Značka sa zaoberá výlučne pánskou módou a v Českej republike je priekopníkom v šití metódou Made to Measure. Le Premier je dôkazom, že móda, štýl a kvalitné odevy nie sú len ženskou záležitosťou, ale nachádzajú si svoje miesto aj v pánskych šatníkoch. Značka pôsobí na českom trhu už od roku 2011 a vďaka zákazkovému šitiu sák, nohavíc a košieľ si môže oblek na mieru dovoliť takmer každý.
STRATÉGIA A CIEĽ
Promovať pánsku módu rozhodne nie je také jednoduché ako s dámskymi značkami – už len keď vezmeme pomer časopisov pre mužov a ženy, či množstvo blogeriek. To nás však rozhodne neodradilo:
- Bloggerky dostali úlohu obliecť svojho partnera v Le Premier, pričom zdieľali na svoje siete úvahu, ako vidia úlohu obleku v živote svojho partnera. Výsledok? Dvaja spokojní chlapi, vďaka dobre padnúcemu outfitu, dve šťastné ženy, že im košeľa i nohavice sedia bez behania po obchodoch a skvelé fotky s článkami na blogoch.
- Hostia: Na otvorenie sme pozvali trojicu chlapov, ktorý majú k oblekom čo povedať: Adam Suchánek, profesionálny fotograf a bloger zameriavajúci sa na pánsku oblekovú módu, Juraj Bača, známy herec, ktorý trávil v obleku veľa času nielen pri natáčaní Komisára Rexa, a Michal Sabo, módny guru, ktorý si cestu k elegantnej móde hľadá, ale možnosť upraviť kúsky na mieru ho rozhodne zaujala.
- Médiá mali možnosť vidieť prehliadku Casual a Formal, vyspovedať Adama Suchánka, Juraja Baču, či Michala Saba a v neposlednom rade dostať sa do tajov tvorby pánskej módy vďaka odborníkom z Le Premier, na čele so zakladateľom Jakubom Lohniským.
VÝSLEDOK
Úspešné slávnostné otvorenie predajne Le Premier v OC Aupark sa premenilo na takmer 3 milióny impresií, na Instagrame označili užívatelia Le Premier v 77 stories a narástol aj počet fanúšikov na novovytvorených profiloch na Facebooku a Instagrame. Do médií sa nám podarilo dostať 80 % posolstiev, ktoré sip red začiatkom kempane s klientom nastavili.
Na záver by sme radi zdôraznili, čo nás v Le Premier naučili – ZLÝ OBLEK JE HORŠÍ AKO ŽIADEN. Ale kvalitné sako a padnúce nohavice z vás spravia muža, ktorý má slušnosť, charizmu a cit pre detail. Zaradíte sa medzi chlapov, ktorý obnovujú TRADÍCIE MINULÝCH ČIAS, KEDY BOLI MUŽI PRAVÝMI GENTLEMANI.