fbpx

#AUSSIELETO – ALEBO AKO SA BRAND OCITNE 425X NA INSTAGRAME

Značka AUSSIE nás v lete postavila pred veľkú výzvu. Cieľom bolo zvýšiť awareness – rozpoznateľnosť značky, dostať sa do médií, na sociálne siete a najmä do kúpeľní zákazníkov. Aussie heslo sme vzali vážne, lebo „život je aj o niečom inom ako o vlasoch, tie sú však dobrým miestom, kde začať”. Vsadili sme všetky karty na prírodné ingrediencie priamo z austrálskej divočiny, Barboru Bakoš a jej zázračne vyživené a voňavé vlasy a letnú mega súťaž o nezabudnuteľný zájazd do Austrálie!

ŠTART

V auguste sme na tlačovej konferencii spustili veľkú zákaznícku súťaž s dm drogerie markt, kde hlavnou cenou bol 17-dňový zájazd do Austrálie pre dve osoby. Nechýbala ukážka vlasového stylingu s návodom ako produkty používať od hairstylistky Elišky Pichoňskej ani cestopis o Austrálii s blogerkou Zrzkastyle. Výsledkom bolo úžasných 3,6 milióna mediálnych impresií, fantastické články na Refresheri, emma.sk, či Instaposty!

SOCIÁLNE SIETE

Súťaž o zájazd sa odohrávala na Instagrame. Zákazníci sa mohli zapojiť jednoduchým postom s produktom Aussie, ktorý si zakúpili v sieti dm drogerie markt. Splnili sme tak úlohu zvýšenia awareness, aj obratu. Záujem rástol aj vďaka našej krásnej a scestovanej #Aussiegirl Barbore Bakoš. Počas leta pravidelne postovala svoje dojmy z produktov Aussie a motivovala svojich followerov, aby sa zapojili do súťaže a vydali sa s ňou na cestu po Austrálii.

Na sociálnych sieťach to žilo aj počas roadshow. Pribudlo niekoľko desiatok súťažných postov, a tiež insta stories, ktoré odkazovali na jednotlivé zastávky nášho Aussie Teamu.

REAL LIFE

S Aussie sme neostali len na virtuálnej rovine. Kampaň sprevádzala veľká roadshow po predajniach dm. Spolu s Barborou Bakoš, hairstylistkou JankouTopankou a fotografkou Stylemon sme navštívili Trnavu, Žilinu, Nitru, Košice, Prešov aj Bratislavu. Na septembrovom dm ženskom behu sme stovky žien potešili zapletenými vrkočmi a vytlačili vyše 800 fotiek vo FunFace Fotoboxe. Súťaž sme podporili aj na 14. ročníku Bratislavských módnych dní, kde sa v Aussie zóne odfotilo takmer 100 záujemcov.

VÝSLEDKY

Produkty Aussie sa objavovali na Instagrame celé leto. Spolu pribudlo až 425 postov s #aussieleto! Súťažiaci boli skutočne kreatívni vzniklo množstvo krásnych fotiek. Na záver sa budeme tešiť na austrálsky Aussie cestopis v časopise EMMA z pera víťazky súťaže v spolupráci s ambasádorkou Barborou Bakoš (a ticho závidieť :).

Pozri si naše ďalšie práce

NAŠE PRÁCE

GLOBIFER AKO ŽELEZNÁ HVIEZDA

Social

KOSMETICKÝ BOUTIQUE? OTVÍRÁME!

Event

SLOVENSKO AKO NOVÝ DIGITÁLNY LÍDER

Event

ZNAČKA, KTORÁ ROZUMIE MUŽOM

Media