fbpx

VÍNNE REČI S MIŠOM SZATMARYM

CLIENT: WINELOVERSCLUB.SK

Zhrnutie

Popredný slovenský distribútor vín Wineloversclub.sk zaradil do svojho portfólia najhodnotnejšiu značku vín Torres a chcel príbeh tohto španielskeho vinárstva predstaviť odbornej verejnosti. Vytvorili sme kreatívny koncept Vínne reči so stand-up komikom Mišom Szatmarym, kde sme pozývali B2B klientov, médiá a osobnosti. Podarilo sa nám dosiahnuť:
– 15 miliónov media impresií (Hospodárske noviny, Trend, Pravda, SME)
– 25 mediálnych výstupov (kedy dostanete zmienku o víne do Nového času?)
– 2 x reportáž v hlavných správach TV JOJ
– 300 B2B hostí na koncepte Vínne reči

Výzva a cieľ

Wineloversclub.sk začal predávať vína z rodinného vinárstva Torres, ktoré je známe svojim ekologickým prístupom a vysokou kvalitou. Našim cieľom bolo priniesť tento príbeh veľkým zákazníkom, ktorí odoberajú tisícky fliaš vína mesačne a odborným médiám. Ďalšou výzvou bolo zapojiť známe osobnosti, ktoré by pritiahli bulvár, aby sme boli videní aj v lifestyle médiách. Keďže sme na kampaň mali iba 6000 EUR, museli sme vymyslieť niečo netradičné, čo klientov zaujme, vytvorí media moment a vzbudí pozornosť.

Stratégia a plán

Vymysleli sme koncept talk show Vínne reči, kde pozvané médiá, B2B klienti a osobnosti mali možnosť ochutnať napríklad najlepší španielsky Cabernet Sauvignon, ktorý už viac ako 40 rokov zbiera ocenenia z celého sveta. Oslovili sme známeho stand up komika a milovníka vín Michaela Szatmaryho, ktorý prinášal vtipné historky popretkávané s príbehmi vinárstva Torres. Tento koncept generoval obsah, ktorý sme následne šírili do médií a priťahoval pozornosť zákazníkov. Tradičné ochutnávky už nefungujú.

Realizácia

Medzi hosťami Vínnych rečí boli aj Ady Hajdu, Anka Šišková, Vlado Černý, Robo Jakab a Dominika Moravková. Stand-upom na Vínnych rečiach sme priniesli príbehy vinárstva Torres netradičnou formou. Hovorili sme o pôsobení rodinného vinárstva počas 5 generácií a výnimočnej ekologickej výrobe. Z talk show sme pripravili 5 natívnych článkov, ktoré sme umiestnili na web Wineloversclub.sk a šírili ich cez sieť Strossle. Koncept Vínnych rečí bol mimoriadne populárny pre odborné médiá, ale aj lifestyle. Veď, kedy sa máte možnosť dostať s vínom do Nového času? Reportáž z Vínnych rečí sme šírili po sociálnych sieťach. Videá pribúdali na YouTube a statusy známych ľudí na Facebooku a Instagrame. Televízie mali možnosť spraviť si rozhovor s viacerými hercami, a tak vytvoriť opakované výstupy z eventu. Rovnako sme dostatočne využili aj vysokú odbornosť zakladateľa Wineloversclub.sk, ktorý o svojich skúsenostiach a pohľade na slovenský trh konzumentov porozprával ekonomickým médiám.

Výsledky

Objavili sme sa v spoločenských a ekonomických médiách, ale aj na sociálnych stránkach blogerov. Podarilo sa nám získať:
– viac ako 15 miliónov media impresií (Hospodárske noviny, Trend, Pravda, SME)
– 25 mediálnych výstupov (kedy dostanete zmienku o víne do Nového času?)
– 2 x reportáž v hlavných správach TV JOJ
– natívne články o príbehu rodinného vinárstva Torres na webe vinárstva
– pripravené videá na Youtube, fotky na Instagrame a príbehy na Facebooku
– 300 B2B hostí na koncepte Vínne reči

Pozri si naše ďalšie práce

NAŠE PRÁCE

VŠAK ČO CHCETE, ON JE HLUCHÝ

Event

IOT HACKATHONY PRO ČESKÉ RADIOKOMUNIKACE

Event

ZNAČKA, KTORÁ ROZUMIE MUŽOM

Media

SLOVENSKO AKO NOVÝ DIGITÁLNY LÍDER

Event