fbpx

zo sveta komunikácie

Z NÁŠHO BLOGU

Prečítaj si, ako pri našich kampaniach rozmýšľame. Čo nás pri práci motivuje a aké nové trendy nás inšpirujú.

Analýzy, Biznis

AKO DOSTAŤ TLAČOVÚ SPRÁVU ALEBO VLASTNÝ OBSAH DO VIAC NEŽ 100 PRESTÍŽNYCH MÉDIÍ ZA MENEJ AKO 15 MINÚT?

Prinášame príbeh o tom, ako už vytvorený obsah dostať rýchlo a efektívne z bodu A do bodu B.

POKRAČUJ
Biznis, Lifestyle

ŠTARTUJEME PR KAMPAŇ PRE ORANGE – RODINNÉ LOVESTORIES

Kreatívnu ideu a stratégiu kampane vymyslela PR agentúra Neopublic, digitálne ju v online priestore rozpracovala Zaraguza a mediálnu kampaň naplánovala Unimedia.

POKRAČUJ
Analýzy, Lifestyle

40 PERCENT PRÍSPEVKOV SLOVENSKÝCH INFLUENCEROV NA INSTAGRAME JE PLATENÝCH.

Vyplýva to z prieskumu, ktorý na vzorke TOP 100 slovenských influencerov realizovala v mesiaci júl agentúra Neopublic. Tá osobne prezrela 2000 príspevkov na Instagrame.

POKRAČUJ
Lifestyle

FESTIVALOVÉ LETO JE TU! UŽI SI HO NAŽIVO A BEZ MOBILU

Chystáte sa aj tento rok na hudobný festival a neviete sa dočkať, kedy si vytvoríte nezabudnuteľné zážitky s priateľmi? Ak sa spolu s nimi predbiehate, kto si počas vystúpenia obľúbeného interpreta urobí lepšiu fotografiu

POKRAČUJ
Lifestyle

VIEŠ, KAM SA HÁDŽE PRACIA KAPSULA A KEDY BUDE BIELIZEŇ DLHO VOŇAVÁ?

Skúsení „práči a práčky“ sa možno pousmejú, ale stále sú medzi nami ľudia, ktorí dávajú kapsule pri praní do zásuvky na tekutý prostriedok alebo do ponožiek. A potom sa čudujú, že sa kapsula nerozpustí.

POKRAČUJ
Analýzy

AKO BUDÚ VYZERAŤ TRENDY V PR PRE ROK 2020

Svet mediálnej komunikácie je v posledných rokoch nesmierne dynamický a odráža sa to aj v oblasti Public Relations. Čo platilo pár rokov dozadu, môže byť dnes už úplne mimo. Menia sa formy aj trendy.

POKRAČUJ
Analýzy, Média

AKO PÍSAŤ „SEO FRIENDLY“ TLAČOVÉ SPRÁVY?

Tlačové správy v dnešnej dobe nemusia plniť už len čisto spravodajskú a informatívnu funkciu. Ak totiž správne pracujete s kľúčovými slovami, využívate spätné odkazy (backlinky) a vaša tlačová správa je „SEO friendl

POKRAČUJ
Analýzy

DÁTOVÝ PRÍSTUP K PR – AKO NÁM DÁTA POMÁHAJÚ ROBIŤ PR EŠTE EFEKTÍVNEJŠÍM

Žijeme v dobe dátovej, kedy máme prístup k nesmiernemu množstvu informácií. Ako dnes môžeme merať, vyhodnocovať či dopredu plánovať naše PR aktivity.

POKRAČUJ