fbpx

zo sveta komunikácie

Z NÁŠHO BLOGU

Prečítaj si, ako pri našich kampaniach rozmýšľame. Čo nás pri práci motivuje a aké nové trendy nás inšpirujú.

Analýzy

AKO BUDÚ VYZERAŤ TRENDY V PR PRE ROK 2020

Svet mediálnej komunikácie je v posledných rokoch nesmierne dynamický a odráža sa to aj v oblasti Public Relations. Čo platilo pár rokov dozadu, môže byť dnes už úplne mimo. Menia sa formy aj trendy.

POKRAČUJ
Analýzy, Média

AKO PÍSAŤ „SEO FRIENDLY“ TLAČOVÉ SPRÁVY?

Tlačové správy v dnešnej dobe nemusia plniť už len čisto spravodajskú a informatívnu funkciu. Ak totiž správne pracujete s kľúčovými slovami, využívate spätné odkazy (backlinky) a vaša tlačová správa je „SEO friendl

POKRAČUJ
Analýzy

DÁTOVÝ PRÍSTUP K PR – AKO NÁM DÁTA POMÁHAJÚ ROBIŤ PR EŠTE EFEKTÍVNEJŠÍM

Žijeme v dobe dátovej, kedy máme prístup k nesmiernemu množstvu informácií. Ako dnes môžeme merať, vyhodnocovať či dopredu plánovať naše PR aktivity.

POKRAČUJ
Média

FALOŠNÉ ÚČTY NA FACEBOOKU A PROKOP 2018

Rozmohli sa nám falošné účty na Facebooku a týka sa to aj PR agentúr. Ukázalo sa, že viaceré falošné profily sa vyjadrovali aj v prospech niektorých klientov. Samozrejme, za mňa je to neakceptovateľné a neetické.

POKRAČUJ
Biznis, Copywriting

AKO PRIPRAVIŤ DOBRÚ PRÍPADOVÚ ŠTÚDIU

Dobrá „case study“ je predovšetkým o hľadaní, trpezlivosti a snahe. Myslieť si, že je možné ju vytvoriť spoza počítača by bolo chybou. Preto je dobrá prípadová štúdia viac o 9 krát NIE, ako o 1 krát ÁNO.

POKRAČUJ
Analýzy

SÚ MILLENNIALS LEN POVRCHNÍ HLUPÁČIKOVIA?

Ľudia nám nerozumejú a zamestnávatelia si nevedia dať rady s našimi požiadavkami a predstavami o práci. Naozaj sme stratenou generáciou romantikov a večných detí alebo žiadame viac právom?

POKRAČUJ
Analýzy, Biznis

SPRAVTE SI KONVERZAČNÝ AUDIT VAŠEJ ZNAČKY

Potreba analýzy značiek a produktov z pohľadu ich výskytu v mediálnom a informačnom priestore je dnes veľmi podceňovanou disciplínou.

POKRAČUJ
Analýzy, Média

ČO ROBIŤ, ABY VÁS NOVINÁRI NEPOSLALI DO KOŠA

Brutálnou pravdou je, že „priemerný slovenský novinár“ dostáva denne 20 až 30 takých e-mailov, ako ste práve poslali vy.

POKRAČUJ