BÚVAJ, DIEŤA KRÁSNE…
Pripravili sme kampaň na podporu predčasne narodených bábätiek, ktorá nenechá žiadne srdiečko chladným...
POKRAČUJKAMPAŇ CIGARETOVNÍK ZVÝŠILA ZODPOVEDNOSŤ FAJČIAROV, AKO NAKLADAŤ S OHORKAMI
Na jeseň prebehla na Slovensku kampaň Cigaretovník, ktorej hlavným cieľom bolo informovať fajčiarov, že ohorky nepatria na zem, ale do koša. Kampaň vytvorila, aj realizovala agentúra Neopublic.
POKRAČUJKOHO SME ZAČALI VIAC POČÚVAŤ
Technologické firmy strácajú na dôveryhodnosti. Naopak, najviac sa dnes verí farma firmám.
POKRAČUJAKO A KOĽKO INFLUENCERI ZARÁBAJÚ NA YOUTUBE?
Prinášame praktické informácie rady, ako to zmáknuť na YouTube aj s vyjadrením toho najpovolanejšieho - Daniel Štrauch alias GoGo.
POKRAČUJ7 STATOČNÝCH TIPOV, AKO SI VYBRAŤ SPRÁVNU PR AGENTÚRU
Praktické tipy a rady, ako si vybrať správnu PR agentúru pre komunikáciu vašej firmy alebo značky, ktoré prinesú skvelé komunikačné výsledky.
POKRAČUJAKÁ JE POPULARITA ONLINE TLAČOVIEK A KTORÝ SOFTVÉR NA VIDEOKONFERENCIE MAJÚ NOVINÁRI NAJRADŠEJ?
Mnohé médiá pod vplyvom korony ukončili spolupráce so svojimi redaktormi, niektorí sa zasa presunuli z terénu do svojich obývačiek, okliesnili sa im témy, ktoré komunikujú; podnety a informácie o novinkách od firiem už nedost
POKRAČUJAKO KOMUNIKOVAŤ PRECHOD ZAMESTNANCOV NA HOME OFFICE?
Zmena fungovania firiem a prechod zamestnancov na home office prináša aj výzvy, ako s nimi počas tejto zmeny komunikovať. Tu je pár tipov.
POKRAČUJREVOLUČNÁ SOCIÁLNA PLATFORMA ONLYFANS? PIKANTNÝM OBSAHOM UŽ ZARÁBAJÚ AJ SLOVÁCI
Tí šikovnejší vedia vďaka Instagramu, Facebooku či TikToku už aj u nás zarobiť tisícky eur mesačne. Aktuálne je vo svete čoraz populárnejšia kontroverzná platforma OnlyFans, ktorá si vďaka svojmu pikantnému obsahu získav
POKRAČUJ