fbpx

zo sveta komunikácie

Z NÁŠHO BLOGU

Prečítaj si, ako pri našich kampaniach rozmýšľame. Čo nás pri práci motivuje a aké nové trendy nás inšpirujú.

Lifestyle

VIEŠ, KAM SA HÁDŽE PRACIA KAPSULA A KEDY BUDE BIELIZEŇ DLHO VOŇAVÁ?

Skúsení „práči a práčky“ sa možno pousmejú, ale stále sú medzi nami ľudia, ktorí dávajú kapsule pri praní do zásuvky na tekutý prostriedok alebo do ponožiek. A potom sa čudujú, že sa kapsula nerozpustí.

POKRAČUJ
Analýzy

AKO BUDÚ VYZERAŤ TRENDY V PR PRE ROK 2020

Svet mediálnej komunikácie je v posledných rokoch nesmierne dynamický a odráža sa to aj v oblasti Public Relations. Čo platilo pár rokov dozadu, môže byť dnes už úplne mimo. Menia sa formy aj trendy.

POKRAČUJ
Analýzy, Média

AKO PÍSAŤ „SEO FRIENDLY“ TLAČOVÉ SPRÁVY?

Tlačové správy v dnešnej dobe nemusia plniť už len čisto spravodajskú a informatívnu funkciu. Ak totiž správne pracujete s kľúčovými slovami, využívate spätné odkazy (backlinky) a vaša tlačová správa je „SEO friendl

POKRAČUJ
Analýzy

DÁTOVÝ PRÍSTUP K PR – AKO NÁM DÁTA POMÁHAJÚ ROBIŤ PR EŠTE EFEKTÍVNEJŠÍM

Žijeme v dobe dátovej, kedy máme prístup k nesmiernemu množstvu informácií. Ako dnes môžeme merať, vyhodnocovať či dopredu plánovať naše PR aktivity.

POKRAČUJ
Média

FALOŠNÉ ÚČTY NA FACEBOOKU A PROKOP 2018

Rozmohli sa nám falošné účty na Facebooku a týka sa to aj PR agentúr. Ukázalo sa, že viaceré falošné profily sa vyjadrovali aj v prospech niektorých klientov. Samozrejme, za mňa je to neakceptovateľné a neetické.

POKRAČUJ
Biznis, Copywriting

AKO PRIPRAVIŤ DOBRÚ PRÍPADOVÚ ŠTÚDIU

Dobrá „case study“ je predovšetkým o hľadaní, trpezlivosti a snahe. Myslieť si, že je možné ju vytvoriť spoza počítača by bolo chybou. Preto je dobrá prípadová štúdia viac o 9 krát NIE, ako o 1 krát ÁNO.

POKRAČUJ
Analýzy

SÚ MILLENNIALS LEN POVRCHNÍ HLUPÁČIKOVIA?

Ľudia nám nerozumejú a zamestnávatelia si nevedia dať rady s našimi požiadavkami a predstavami o práci. Naozaj sme stratenou generáciou romantikov a večných detí alebo žiadame viac právom?

POKRAČUJ
Analýzy, Biznis

SPRAVTE SI KONVERZAČNÝ AUDIT VAŠEJ ZNAČKY

Potreba analýzy značiek a produktov z pohľadu ich výskytu v mediálnom a informačnom priestore je dnes veľmi podceňovanou disciplínou.

POKRAČUJ