fbpx

zo sveta komunikácie

Z NÁŠHO BLOGU

Prečítaj si, ako pri našich kampaniach rozmýšľame. Čo nás pri práci motivuje a aké nové trendy nás inšpirujú.

Lifestyle, Média

AKO SME POMOHLI DOBREJ VECI PLESU V OPERE

20. ročník dobročinného Plesu v opere, ktorý organizuje Orange Slovensko pomôže rozvoju inkluzívneho vzdelávania rekordným výťažkom 270 710 EUR.

POKRAČUJ
Analýzy, Biznis

AKO TOP 100 SLOVENSKÝCH FIRIEM VYUŽÍVA SOCIÁLNE SIETE?

PR agentúra Neopublic analyzovala aktivitu TOP 100 najväčších slovenských firiem podľa dosiahnutých tržieb na známych sociálnych sieťach ako sú Facebook, YouTube, Instagram, Twitter a LinkedIN.

POKRAČUJ
Lifestyle, Média

VEDELI STE, ŽE AJ OBYČAJNÉ DÁTA DOKÁŽU TIETO VIANOCE NEOBYČAJNÉ VECI?

Orange sa rozhodol poňať najkrajšie sviatky roku 2019 inak! Tento rok budú naozaj zázračné a plné neobyčajných prekvapení a pomoci ľuďom, ktorí ju potrebujú.

POKRAČUJ
Lifestyle, Média

KTO CHÝBA? DETI SO ZDRAVOTNÝM ZNEVÝHODNENÍM SI STÁLE HĽADAJÚ SVOJE MIESTO V BEŽNÝCH ŠKOLÁCH

Vedeli ste, že deti so zdravotným znevýhodnením majú na Slovensku vážny problém dostať sa na bežnú či už materskú, základnú či strednú školu? Chýbajú v nich špeciálni asistenti a odborní zamestnanci.

POKRAČUJ
Lifestyle

SILNÉ A KRÁSNE VLASY OD PANTENE OPÄŤ POMÔŽU MENIŤ ŽIVOTY

Značka vlasovej kozmetiky Pantene už po tretí krát prispela na výrobu parochní pre onkologické pacientky v projekte Ligy proti rakovine.

POKRAČUJ
Copywriting, Média

AKO SME VÝCHODNIARSKY SLOVNÍK VYUŽILI PRI KOMUNIKÁCII CELOSPOLOČENSKÉHO PROBLÉMU S NELEGÁLNYMI CIGARETAMI

Na nelichotivý fenomén nelegálnych cigariet sa v tomto roku rozhodlo upozorniť Slovenské združenie pre značkové výrobky v spolupráci s finančnou správou. Vznikol tak projekt Nekur Fejky.

POKRAČUJ
Analýzy, Biznis

AKO DOSTAŤ TLAČOVÚ SPRÁVU ALEBO VLASTNÝ OBSAH DO VIAC NEŽ 100 PRESTÍŽNYCH MÉDIÍ ZA MENEJ AKO 15 MINÚT?

Prinášame príbeh o tom, ako už vytvorený obsah dostať rýchlo a efektívne z bodu A do bodu B.

POKRAČUJ
Biznis, Lifestyle

ŠTARTUJEME PR KAMPAŇ PRE ORANGE – RODINNÉ LOVESTORIES

Kreatívnu ideu a stratégiu kampane vymyslela PR agentúra Neopublic, digitálne ju v online priestore rozpracovala Zaraguza a mediálnu kampaň naplánovala Unimedia.

POKRAČUJ