SPRÁVNY KRÁL (SÝRŮ) MÁ MAŤ SVOJU ETIKETU!

SPRÁVNY KRÁL (SÝRŮ) MÁ MAŤ SVOJU ETIKETU!
Share on FacebookShare on LinkedIn

CLIENT: SAVENCIA

Keď nás klient oslovil s výzvou uviesť tému „Syrovej etikety“ Krála Sýrů, jedna chuťová bunka neostala suchá. Pred očami sa nám začali premietať možnosti, ako tému uchopiť a „predať“. Kral SyruSyr si vyslúžil svojho „Majstra Syra“, príručku ako syr krájať a párovať, vlastného someliéra aj dvorného fotografa!

Inšpirácia vytvoriť Syrovú etiketu

Král Sýrů je najstarší plesňový syr v Českej a Slovenskej republike. Teší sa veľkej popularite azda preto, že Hermelín bol vyvinutý na mieru pre chuťové bunky Čechov a Slovákov. Vedeli ste, že až 92% percent Slovákov pozná značku Král Sýrů a takmer 90% už syry vyskúšalo? Slováci Krále Sýrů považujú za značku, ktorá syrom rozumie, odporučili by ho známym a rozhodne tvrdia, že sa hodí k vínu! Syru veria natoľko, že si ho takmer 70% obyvateľstva kupuje každý mesiac. Dôvera tešila Krále Sýrů natoľko, že sa chcel svojím fanúšikom odvďačiť a priniesť im skutočný zážitok. A tak sa zrodila syrová etiketa – jedinečný spôsob, ako si syr vychutnať čo najlepšie. Syrová etiketa zahŕňa znalosti o syroch, o jednotlivých typoch či ich výrobe. Dôležité je umenie zaobchádzania so syrom, ako sa k nemu, najmä ku Králi Sýrů, správať – ako ho máme skladovať, servírovať a kombinovať s inými pochutinami či vínom.

Kráľovský zážitok dostal aj novinárov

Majster Syru, ktorý prišiel priamo z továrne vysvetlil pôvod a výrobu, brand manažérka úspechy a pozíciu Krála Sýrů. Od teórie k praxi nás zaviedla trojica významných pánov, someliér Vladimír Vanek, foodstylista Ivan Štefánek a foodfotograf Dušan Křistek. Začali sme antidegustáciou, kde novinári vína a syry najskôr ochutnali, ohodnotili kombinácie a až potom prišla umelecká tvorba. Modelkou bol syr a outfity tvorili oriešky, ovocie, zelenina a iné suroviny.

Veríme, že vďaka Syrovej etikete sa budú ľudia správať k syrom vľúdnejšie a budú im robiť krajšie fotografie, než tie, ktoré sme pred spustením kampane našli na Instagrame. Z estetických dôvodov sme oslovili samozrejme aj foodbloggerov. Krásne zábery sme doteraz dostali od Fresshion, Freckled Potato, Red Velvet a Stvôr z Kuchyne.

Za prvý mesiac kampane sme zaznamenali 30 výstupov a oslovili vyše dva a pól milióna čitateľov. Veríme, že syr sa má u nich „Kráľovsky“ dobre a užili si ho napríklad ako silvestrovské menu namiesto jednohubiek alebo ako netradičný dezert. V ďalších mesiacoch sa pokúsime ľudí vzdelať, ako syr esteticky nafotiť a o slovo sa bude hlásiť aj víno, verný partner syra. Pretože najväčší milovníci syra sa poznajú podľa toho, že si ho vedia nielen vychutnať, ale tiež vedia, ako ho servírovať či správne kombinovať s vínom.

Viac informácií nájdete na http://kralsyru.sk/syrova-etiketa.