NETRADIČNE SME OTVORILI NOVÚ ČAST PARNDORFU

NETRADIČNE SME OTVORILI NOVÚ ČAST PARNDORFU
Share on FacebookShare on LinkedIn

CLIENT: SKUPINA McARTHURGLEN

V apríli sa skupina McArthurGlen (inak európsky líder v prevádzkovaní značkových outletov) rozhodla oficiálne otvoriť Fázu V Designer Outletu Parndorf, čím sa centrum rozšírilo na 36 500m2 hrubej prenajímateľnej plochy. Investícia v hodnote 50 miliónov eur dovolila skupine McArthurGlen rozšíriť centrum o 5500m². Expanzia zvýšila počet predajní na 160, pričom množstvo parkovacích miest stúplo o celú jednu tretinu na 3000. Rozšírenie je charakteristické svojím moderným, inovatívnym dizajnom a architektonicky zapadne do okolia. Nová časť sa pýši centrálnym námestím s fontánou v talianskom štýle s nádychom vidieku.

Otvorenie pre slovenskú verejnosť zastrešoval Neopublic Porter Novelli. Okrem tradičnej média tour po novo otvorenej časti za účasti popredných slovenských novinárov, sme sa rozhodli priniesť netradičnou formou otvorenie aj ďaleko mladšiemu publiku. Spojili sme sa s Refresherom, ktorý z otvorenia nakrútil vtipné video a pozýval do rozšíreného outletu Parndorf millennials na svojom facebookovom a instagramovom účte.

Video si pozrelo viac ako 9000 ľudí a celkový dosah článkov na sociálnych médiách bol viac ako 180 000. Parndorf zaznamenal opäť enormný nárast slovenských návštevníkov a potvrdil tak pozicioning najobľúbenejšieho outletu v širokom okolí.